Welkom op mijn eigen webstekje.

Hallo iedereen,

Bedankt voor uw bezoekje, maar vergeet geen reactie na te laten op de verschillende berichtjes!!!

Groetjes, Phebe

zaterdag 10 januari 2009

Verjaardagsfeestje van Domien

Halo iedereen,

Gisteren, vrijdag 9 januari 2009, waren we uitgenodigd bij Tante Rosita en nonkel Alain, voor de verjaardag van Domien, een nichtje van mij.

2 uur voor we er moesten zijn hebben mama en papa mij beginnen klaarmaken, om nu toch eens op tijd te kunnen zijn.

Eerst kreeg ik een badje, en werd ik afgedroogd met een nieuwe badcape, papa had mij die gekocht op de markt in Aalst, het is van zijn favoriete voetbalploeg "Club Brugge".
Mama was er niet zo blij mee want zij is voor "Anderlecht".
Ik trok het mij allemaal niet aan, zolang ik maar droog geraakte!


daarna heb ik een beetje melk gedronken, en als ik stopte met drinken, mocht ik mijn kleertjes aan doen, ik had weer 2 nieuwe spulletjes aan, een gouden armbandje en mijn eerste schoentjes

Maar toen we klaar waren om te vertrekken, gooide ik weer roet in het eten, ik had nog een beetje honger, dus waren we weer te laat op onze afspraak.

Ik heb op het feestje weer heel veel geslapen, maar op de momenten dat ik wakker was mocht ik bij iedereen op de arm of schoot. Ik vind het tof dat iedereen mij zo graag heeft en mij zo graag ziet en vastpakt.



Bij de jarige Domien op de arm.




Slaapwel



...eens denken é...



Op het feestje heb ik ook mijn 1ste flesje gekregen met poedermelk, en zelfs dat dronk ik heel graag, was een beetje wennen, maar heb het bijna volledig uitgedronken.
Wat ben ik toch een lief en gemakkelijk kindje, niet?

Ook Janne en Stan wilden mij eens op hun schoot.
Zijn ze niet lief voor mij?








Groetjes en tot binnenkort,
Phebe xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten