Welkom op mijn eigen webstekje.

Hallo iedereen,

Bedankt voor uw bezoekje, maar vergeet geen reactie na te laten op de verschillende berichtjes!!!

Groetjes, Phebe

vrijdag 9 januari 2009

Nieuwjaar bij ons thuis

Hallo iedereen,

Op nieuwjaarsdag waren peter Guido, oma Erna en nonkel Pieter bij ons uitgenodigd om te komen eten.
En weer mocht ik bij peter op de schoot.
Tijdens den aperitief had iedereen een hapje en een drankje, maar ikke ocharme niet, en daar wilde peter Guido iets aan doen..

Na het eten zijn dan ook Bart en Cindy langsgeweest, samen met nichtje Lise, zij was verkleed als Mega Mindy.
Ik kan nu al met trots zeggen dat ik op de schoot van Mega Mindy heb mogen zitten.



Tot zover het prille begin van 2009, voor mij een jaar vol nieuwe ontdekkingen.
Ik heb ook al mijn goede voornemens genomen :
- flink pap drinken
- niet huilen in de crèche
- flink zijn
- leren kruipen
- leren stappen
- mijn eerste woordjes mompelen
- ...

Ik wens iedereen een zalig, gelukkig en vredevol 2009
Phebe xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten