Welkom op mijn eigen webstekje.

Hallo iedereen,

Bedankt voor uw bezoekje, maar vergeet geen reactie na te laten op de verschillende berichtjes!!!

Groetjes, Phebe

zaterdag 10 januari 2009

fotosessie in het park

Hallo iedereen,

Op 3 januari zijn mama en oma naar de solden geweest, om kleertjes te kopen voor mij.
Ik kon niet mee, met de buggy tussen al dat lomp volk, dat ging niet gemakkelijk zijn, dus ben ik bij papa thuis gebleven.
Tussen alle werkjes door heeft papa een zangstonde gegeven met mijn nieuw muziekspeeltje.
We hebben alle meezingliedjes die erop staan wel 10 keer gehoord.
DOLLE PRET was het, samen zingen met papa vind ik wel leuk!!!




Maar na de zangstonde moest ik mij toch terugtrekken naar dromenland, zingen is wel vermoeiend.




Greetz,
Phebe xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten