Welkom op mijn eigen webstekje.

Hallo iedereen,

Bedankt voor uw bezoekje, maar vergeet geen reactie na te laten op de verschillende berichtjes!!!

Groetjes, Phebe

woensdag 7 januari 2009

Mijn 1ste feestje...

Hallo,


Mijn 1ste feestje is een feit, nichtje Ester haar verjaardagsfeestje, ze keek er al lang naar uit!!

In de voormiddag heeft papa eerst nog een afdruk gemaakt van mijn handjes en voetjes.
Ik heb ze zien hangen, want ik heb er eigenlijk niets van gevoeld, hij heeft dat gedaan terwijl ik sliep, een echte kapoen é, mijn papa!




Efkes heb ik mijn ogen opengedaan, maar die vielen even snel weer dicht.
Daarna heb ik nog een beetje geslapen.









Dan heeft mama mij wakker gemaakt om ons klaar te maken voor het feest.
Eerst nog een badje krijgen door mama,





En dan nog een beetje pap drinken,



Ons mooi kleden, en dan naar het feest!



Van het feestje heb ik ook niet veel geweten want in dromenland is het zo zoet é!!!

Phebe xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten