Welkom op mijn eigen webstekje.

Hallo iedereen,

Bedankt voor uw bezoekje, maar vergeet geen reactie na te laten op de verschillende berichtjes!!!

Groetjes, Phebe

vrijdag 9 januari 2009

Mijn eerste kerstfeestje bij tante Rosita

Hallo iedereen,

Op 24 december is het kerstavond, we waren uitgenodigd bij tante Rosita.
Bijna gans de familie ging er aanwezig zijn, dus ging daar veel volk zijn.

Nonkel Yvan moest vroeger vertrekken, dus werd zijn kadootje al afgegeven, maar Janne en Stan wilden het niet bij dat ene kadootje houden, waardoor ik ook mijn kadootjes vroeg kreeg.
Stan heeft eerste eentje open gemaakt, daarna heeft Janne ook een kadootje van mij mogen opendoen, want voor mij lagen er 2 pakjes onder de kerstboom.





En hier lig ik dan, tussen mijn kadootjes.



Tussen de drukte door moest ik ook eens eten é...


4 uur later had ik weer honger...

... en was papa heel moe.

Dat was Phebe, voor de blog, vanuit Aalst.

Phebe xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten