Welkom op mijn eigen webstekje.

Hallo iedereen,

Bedankt voor uw bezoekje, maar vergeet geen reactie na te laten op de verschillende berichtjes!!!

Groetjes, Phebe

vrijdag 9 januari 2009

Oudejaarsavond bij peter Guido en oma Erna

Hallo,

Op oudejaarsavond waren we uitgenodigd bij peter Guido en oma Erna en nonkel Pieter.
Mijn overgrootouders waren er ook, samen met tante Greta, nonkel Marc en Kris.
Mama's meter tante Anne-marie, nonkel marc en Marianne waren ook aanwezig.
Mama was daar al een beetje vroeger om een beetje te helpen, papa en ik zijn iets later toegekomen, hij moest mij nog in bad steken, klaarmaken, de kadootjes inpakken, en meenemen...
dus iedereen zat vol ongeduld te wachten op mijn komst.

Na een tijdje was het weer pakjestijd, peter Guido heeft mijn pakje opengedaan.



Het geeft licht en maakt geluid, net iets voor mij dus!!!


Die liedjes van mijn speelgoed, die maken mij zo moe é!!!
Dus na wat gespeel samen met peter Guido, viel ik als een roosje in slaap op zijn arm.



Toen het tijd was om te eten heeft mama mij wakker gemaakt.





Na het eten heeft peter Guido mij laten boeren, nu is iedereen blij als ik een dikke boer laat, en binnen een paar jaar zullen ze waarschijnlijk boos zijn als ik een klein boerke laat...





Tot binnenkort, greetz,

Phebe xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten