Welkom op mijn eigen webstekje.

Hallo iedereen,

Bedankt voor uw bezoekje, maar vergeet geen reactie na te laten op de verschillende berichtjes!!!

Groetjes, Phebe

donderdag 8 januari 2009

Tijd om de kerstboom te zetten

Hallo,

Hier ben ik dan met een paar fotootjes van hoe we de kerstboom hebben versierd.






Het was mijn eerste kerst hier op deze wereld, ik heb daarom ook een mooi nieuw bodyke, muts en slabbeke gekregen van mama en papa.

Spijtig genoeg hadden ze dit maar in één maat meer, natuurlijk in de grootste maat é, dus is het eigenlijk een beetje op het grootste.






En dit is het eindresultaat van mijn eerste versierde boom ooit, en geen enkele bal gebroken!!!
Was ook niet moeilijk, ze konden niet breken, hahaha:



Tot de volgende,
Groetjes,
Phebe xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten