Welkom op mijn eigen webstekje.

Hallo iedereen,

Bedankt voor uw bezoekje, maar vergeet geen reactie na te laten op de verschillende berichtjes!!!

Groetjes, Phebe

donderdag 8 januari 2009

Een beetje rust- en speelplezier tussen kerst en nieuwjaar

Hallo,


In deze drukke tijd van het jaar kan een beetje rust goed doen, met al dat shoppen en die feestjes...


Klaarmaken om te gaan shoppen :





Eens terug thuis is het een beetje bekomen van een drukke dag :
en kijk eens wat ik al kan, ik kan mijn hoofdje al alleen rechthouden, goed é!!!






En na die zware inspanning om mijn hoofdje recht te houden, mag ik bij papa zitten om een beetje te spelen en een massageke te krijgen.
Papa heeft in december moeten werken, dus kon hij niet veel bij mij zijn, maar hij is zijn schade goed aan het inhalen hoor!!!


Zo dat was het een beetje,
Tot later, Greetz,
Phebe xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten