Welkom op mijn eigen webstekje.

Hallo iedereen,

Bedankt voor uw bezoekje, maar vergeet geen reactie na te laten op de verschillende berichtjes!!!

Groetjes, Phebe

woensdag 31 december 2008

Geslapen, slapen en blijven slapen...

Hallo iedereen,

Ik ben er weer, snel é, alé, sneller dan anders.

Donderdag 13 november 2008 :

In de voormiddag heb ik vooral veel geslapen, ik hoorde mama aan de telefoon tegen papa zeggen, dat het een drukke dag ging worden,
dus moest ik uitgerust zijn voor 's middags en 's avonds.


En effectief, op mijn 2de levensdag hebben we heel veel bezoek gekregen, iedereen van mama's kant van de familie is geweest, het was een gezellige boel daar bij ons.
Wat een geluk dat mama op een éénpersoonskamer lag, anders kon niet iedereen binnen in de kamer, met zoveel waren ze, allemaal toffe mensen op het eerste zicht, veel kan ik er niet over zeggen, maar naar mate ik ouder zal worden, zal ik iedereen wel beter leren kennen zeker?
Ook waren er aan paar vrienden en kennissen van mama en papa aanwezig.

Peter Guido was er ook bij, hij kon het toch niet laten om mij eens te pakken, zo fier dat hij is,
vroeger was mijn mama zijn klein fifike, ik denk stiekem dat ik dat nu geworden ben, het is echt leuk om hem bezig te zien, ik ben echt heel blij met zo'n peter!! 't is nen toffe PEE-ter.


Mijn nichtje Janne heeft mij ook eens op de schoot genomen, zij is heel blij dat ik een meisje ben, zo kan ze later, als ik wat groter ben veel met mij spelen, we zijn nu al de beste kameraadjes, zie maar :


En tussen alle "pak"-momentjes, deed ik het weer...

... slapen...



's Middags heeft de verpleegster ook nog een fruittaartje gebracht met mijn naam en geboortedatum op, wel lief hé!



Tussendoor hebben ook mama en papa van mij genoten, ik mocht ook een paar keer op hun schoot zitten :



Toch ben ik ook perioden wakker geweest, samen genieten met mama en papa van de prille, maar mooie, momenten samen met ons gezinnetje.
Papa heeft zelfs de tijd gevonden om mij een danschoreografietje aan te leren, de "macarena"?
misschien wel voor op mijn eerste feestje, dat voor mijn nichtje Ester haar verjaardag???


En van al dat bewegen, wordt ik zo moe é...

...



Vanaf de vierde dag begon iedereen te zeggen dat ik heel terk op papa begon te lijken, misschien is het wel zo, bekijk en oordeel zelf :



En na deze vergelijkingsfoto heeft papa mij terug in mijn bedje gelegd, en wat heb ik toen gedaan?!?...

... inderdaad, geslapen...



Zo dat was een beetje het verloop van mijn eerste levensdagen en verblijf in het ziekenhuis.
Tot één dezer...
Groetjes en kus,
Phebe xxx

1 opmerking: