Welkom op mijn eigen webstekje.

Hallo iedereen,

Bedankt voor uw bezoekje, maar vergeet geen reactie na te laten op de verschillende berichtjes!!!

Groetjes, Phebe

zondag 14 december 2008

Papa aan het werk geslagen.

Hallo iedereen,

Eindelijk kan ik het blogje nog een beetje bijwerken, want we zitten nog een tijdje achter é!

Nadat ik was geboren, begon het nieuwe aangepaste leventje van mama en papa.
Eigenlijk was ik een weekje te vroeg geboren, niet dat ik niet welkom was bij mama en papa, maar voor alle voorbereidingen was er dan niet veel tijd meer.

Na alle testen, de hielprik en een spuitje met vitamientjes, mocht ik terug bij mama op de kamer.
Mama was nog wat aan het bekomen van het werk dat ze had geleverd, maar van zodra ik terug op de kamer was, was ze er al terug bovenop. Nu kreeg ik mijn eerste voeding, het was lekkere melk van mijn mama, en het heeft mijn heel erg gesmaakt.

Nadat mama en papa een beetje genoten hadden van mijn aanwezigheid vond papa het stilletjes aan tijd om zijn biezen te pakken en mij en mama een beetje te laten rusten. Om 4u00 ongeveer is hij dan vertrokken.

Maar voor papa zat er zeer weinig rust in die nacht, hij zou mijn komst nog een beetje voorbereiden, zoals de geboorteaankondiging zetten, sticker kleven op de achterruit van de auto, de champagneglazen graveren met mijn naam en geboortedatum.






Ook moest papa nog een beetje verder doen aan mijn slaapkamertje, dat was al zo goed als af, juist moest er nog 1 wolkje bij komen en een paar sterretjes.
Mijn kamertje is een beetje gebaseerd op mijn dekbedovertrekje.


Nadat papa dit gedaan had zag mijn kamertje er nu zo uit :










Als dat allemaal gedaan was moest papa zich nog haasten om alles klaar te nemen om mee te nemen naar het ziekenhuis, doopsuiker, kleren, papieren, enz... want om 11u00 ging de fotograaf komen om de foto's te maken voor het geboortekaartje.

En eerst moest papa ook nog om een kaartje en een kadootje. Het was wel een mooi kadootje, kijk maar :


Mama was er heel tevreden mee!!! En ik vind het beertje dat in die ballon zit ook wel mooi, en zeker, leuk om mee te spelen!!
Zo, dat was het voorlopig, anders wordt het hier veel te lang en ambetant om te lezen, dus tot binnenkort.
groetjes,
Phebe xxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten