Welkom op mijn eigen webstekje.

Hallo iedereen,

Bedankt voor uw bezoekje, maar vergeet geen reactie na te laten op de verschillende berichtjes!!!

Groetjes, Phebe

maandag 29 december 2008

Mijn eerste volledige dag op deze wereld!

Hallo iedereen,

Ik ga hier nog een beetje verder doen, want jullie zitten waarschijnlijk te wachten op een vervolgje!?


Woensdag 12 november :
Mama is heel vroeg opgestaan om naar mij te kunnen kijken, ze heeft niets anders gedaan de eerste ochtend! Ik heb veel geslapen toen, maar telkens ik mijn oogjes op een spleetje zette, zag ik telkens weer mijn mama lachen, zo fier als een gieter.

Om 11u00 zou de fotograaf komen en papa zou er ook op tijd zijn, als hij zich niet ging overslapen, maar om te slapen heeft hij geen tijd gehad!

Stipt om 11u00 was de fotograaf toegekomen, en 2 minuutjes later, kwam ook mijn papa de kamer binnen. Na 15min was de fotograaf klaar om de foto's te maken, maar daar weet ik niets meer van, ik vond het wat te lang duren en ben maar in slaap gevallen.
De ganse tijd heb ik geslapen, maar het resultaat mag er wel zijn volgens mama en papa.

Spijtig dat we die foto's niet digitaal meegekregen hebben, dan kon ik er hier een paar posten, alé, door papa laten posten, want met dat tokkelspelletje (laptop) kan ik nog niet werken.
Maar omdat mama en papa ook een paar mooie fotootjes wilden, die wel van ons eigen waren, besloten ze mij zelf te fotograferen. Ook hierbij ben ik in slaap gevallen maar de foto's zijn des te mooier!! Kijk maar :



Wil je meer foto's zien dan kan papa jou misschien nog wat fotootjes door sturen via email.
Je vraagt het maar, via mail of via een reactie.

In de namiddag kregen we ons eerste bezoek, het was oma Erna samen met mijn overgrootmoeder Marie-Louise en overgrootvader Gilbert.
Voor hen ben ik het 1ste achterkleinkind, en ik denk wel dat ze dat heel speciaal vinden, als ze me mogen vastnemen, staat de fierheid en het geluk zo op hun gezicht te lezen!!!
We hebben dan ook een speciale band é...

... samen vormen we een viergeslacht in vrouwelijke lijn!!!
Op een rijtje : Phebe Joos (ikke) , Sarah De Coninck (mijn mama), Erna De Troyer (mijn oma),
en Marie-Louise (mijn overgrootmoeder).






Maar er was ook nog ander bezoek die eerste dag, mijn overgrootvader, mijn nonkel Pieter,
en ook Peter Guido, maar die was wat later gekomen omdat hij moest gaan werken die dag.

nog enkele fotootjes :




Tot zover onze 1ste dag hier in dit interessant maar ingewikkeld wereldje.
Groetjes en tot kijk!!!
Phebe xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten